wHat time is It..??!!

Wednesday, 12 October 2011

two is better than one..?

hahahaha...kdg2 nk rse t'gelak pun ade..heyy..!! ni aku nk share ngn korg sume..
geng2 aku sume dah mju dah hoho.. geng amendes katenye hehe..
Ok lah aku cite stu2 ek.. geng aku skrg dh mju bkn pe..dyorg sume dh ade teman istimewa oohh.. here we go there both picture..


That is Yatt n pasangan nye..hehe
dyorg terpaksa b'pisah 3 bulan kerana si dia pergi brkhidmat utk negara hohoho.. sian member aku ni..hehe setia la kte kan.. tp dyorg ni mmg secocok huhu..saling syg mnyayangi..pape pun chill both of u.. <3


Ni plak ieqa nme dye..dan juga pasangan nye.. nme dye Hafiz klo x slh..haa ye kot.. umur x thu la plak x amik thu..hoho ni pun setia pd yg stu  juz hafiz je yg dye tgu utk slame2 nyeeeeww.. ok guy semoga smpai ke ank cucu.. haha


KEPADA GENG AMENDES YANG LAEN SORY EK.. GMBR KORG N PSGN MASING2  AKU TAKDE COZ X MINTAK LAGI NGN KORG HEHE..

ok yg mne yg xde gmbr ialah shu,zura,zyra,syark n shera.sory guyz..SORRY SGT2..nnti aku update for korg nye lak k..

BYE.. LUV UALL



No comments:

Post a Comment

luVly sOng