wHat time is It..??!!

Wednesday, 10 August 2011

baBy f***erz t0l......!!!!!!!!!!!!!

bapak bengang giler BABI ngn sorg budak 'lelaki' ni..stu kelas ngn aku n dye paling 'kaya' la kt kelas 5p4 tu =="..!! EH tolong la wey..!! org dah x suke jgn la nk kejar lg..! klo keja dgn cara baek x pe.. yg ko ***** pegi letak gmbr aku ngn 'ko' mse 'dulu' kt FB tu spe suroh ****.. laen kli guna otak la.. aku mmg dah xde pape ngn ko lagi.. agak2 la.. arghhhhh..!!! n aku thu ko akn ckp ngn aku 'PADAN MUKA' .. k fine x kesah.. tp klo ko nak hidup dgn maki hamun dri aku teruskanla.. tp klo family aku dpt taw psl pic tu.. mmg hidop ko x lme ar... aku thu la kelemahan ko kt mne..! n nnti mula la post kt group '5p4'.. eh itu 'menggedik' nme nye.. s'setengah perempuan yg aku jumpe pun xde 'segedik' ko ****... ish tolong ar.. ko buat pe pown aku dah mmg xleh terime.. secara jujur nye la.. awl thun aritu mmg hati aku ade t'gerak 'skit' nak 'menegur' ko sbg. kawan.. tapi dgn perangai ko yg 'sebegitu' ****, sampai skrg aku xnk tegur ko... n aku cayer la lps ni ko akn cite kt member2 ko psl ni..n ko bg thu kesalahan aku je.. kesalahan sendiri xnk citer plak.. bak kata pepetah ' semut di seberang nampak, gajah depan mata x nmpak'.. lepas tu menangis..eiysshh.!! aku benci tol lelaki menangis.. allahu' akbar..! xpaham la... kecuali menangis ketika menhadap tuhan.. n aku cayer nti ko memberontak dlm kls.. hentak kusi la.. selitkan psl 'couple' dlm pelajaran..subhanallah..! ade jgk manusia cmtu kan.. tolong la delete gmbar tuh.. ok lah readers.. ni je yg aku nak luah kan.. dah Bengang sgt dah ni..! bye see you soon..!!

No comments:

Post a Comment

luVly sOng